sry!

Hejsan .. förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men det har varit fullt upp! Men nu indag så har jag varit på skolan det var tråkigt, ovanligt tråkigt faktiskt :o
Amanda va ej på skolan för hon hade fejkatt för sina föreldrar att hon hade spytt eftersom hon inte ville på skolan. Så på lunch rasten fick hon ett litet besök av lilla mig :D Sen va jag hoss henne på idrotten med (Y) Men jag gick faktiskt upp till idrotten lite senare. Och sen va jag med henne efter skolan med.. kanske är lite överdrivet mycket med henne, haha! Vi kollade på tv och såg på ''tyra banks show''. Det var faktiskt ganska bra. Vi fick lite smink tips och så där! ;)
Sen nu... så sitter man vid datorn och lyssnar på musik och bdb och msn (ofc) !! På lördag kanske det blir till att åka till borgsjö.. men vet inte än (det är nån jävla marknad :s) Sen på eftermiddagen på lördag blir det till att åka till leksand!<3 kul.. Det ända dåliga är vell att mammas kille ska med -.-' så irriternade, hon kan aldrig vara själv med oss någon gång hennes kille måste tydligen alltid vara med >.<'
Ha det bääst (yy) <3

Kraam Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0