Shuue! <3

hej bloggen! :p
Idag vknade jag hemma hoss Amanda.. sen var vi där ett tag sen gick vi hem till mig o jag ränsade garderoben lite. Efte ett tag gick hon hem och jag såg på Bring it on. Ska nog snart dra tillbaka till henne tror jag. Ikväll ska jag kanske sova hoss Becka! Om jag inte är för deppig! Aja, längtar som fan till engelska skolan nästa termin :) ska bli så jävla skönt att slippa fränsta skolan faktiskt. Men jag kommer ju sakna alla vänner ..
Det jag skrev lite om igår.. det där om min kille, jag vet inte vad jag vill längre. är jag kär elr inte? vill jag va ihop me han elr nt? Jag är i en verkligen svår situation.. Måste tänka över det nooga, vill inte svika han, känner mig så taskig redan mot han så :(

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0