Heei,, sry han ej skriva igår ;p

Hejsan kära blogg!
Igår va jag i Birsta och shoppade lite skolavslutnings kläder. Är vell ganska nöjd men inte till 100% Egentligen borde jag vara på skolan just nu men jag bad mamma ringa och sjukanmäla mig för jag orkar helt enkelt inte med skolan just nu. Det känns så jobbigt det här med att jag ska byta och allt. Känner mig så himla taskig mot alla jag älskar på skolan! Igår när jag va i Birsta hittade jag även lite fin fina kläder jag ska köpa för min månadspeng. Det var en ursnygg typ skjorta som va typ vit o blå randig, Kanske inte låter så fin men den va det. Den finns på H&M. Nu ska ni få se lite bilder på min skolavslutnings kläder, Men jag håller på att importera bilder jusst nu och det är typ runt 400 bilder så det kan ju ta sin tid! Undertiden kan jag ju bäretta att jusst nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på hardcore superstar - ''bag on your head''. Lyssna på den om ni vill höra bra musik! Nu går det undan lite mer än hälften av alla bilder e klar! Okej nu är det klart.. så varsegod i guess ;)

fina som fan ju!
Här är mina skor! I'm in love♥ Jag älskar dom verkligen men min mamma säger att dom är ''apfula'' men, nejnej !!

(Y)
Här har vi linnet då, Ett ganska vanlilgt linne kan man säga! Jag vill inte vara så himla uppkläd direkt kan man säga!
haha

Rosa schorts. Linnet jag har på bilden tänkte jag ha först men det vart det där andra istället (y) Visste inte riktigt om jag skulle ha tights under elr inte. Men sen kom jag fram till att det skulle säkert bli snyggare om jag inte hade det (a)

fint
Ett fint diadem med en rosett på.. blir faktiskt skit snyggt om man her den på rätt ställe i håret (yy)
peace
Peace örhängen (äntligen!!!!) Har alltid vela haft. Från början skulle jag ha stora rosa peace örhängen.. Men dom såg så billiga ut så jag hoppade över dom kan man säga cx



Det var allt det! :)
hoppas att åtminstone ngn tyckte att det var fint ;D

Kraaam Emma ! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka Udd

Grymt söta kläder!! :D<3

2010-05-28 @ 21:07:52
URL: http://rebeckaudd.blogspot.com/
Postat av: Julia : D

ha, dom var inte alls apfula, dom var apsnygga :D

2010-06-08 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0